Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń Butler , Rtec oraz podnośników Winntec, pistoletów do pompowania kół Wonder.. Jako dystrybutor tych marek posiadamy części zamienne na miejscu oraz posiadamy bogate doświadczenie i wiedzę w zakresie serwisu tych urządzeń .


Jak zgłosić urządzenie do serwisu? Przedstawia poniższa treść "


Jak przebiega proces serwisowania?


1.     Zgłoszenie


Czekamy na kontakt , który może się odbyć na 2 sposoby: osobiście w siedzibie naszej firmy  lub poprzez formularz zamieszczony w dolnej części strony. Odpowiadamy na wszelkie pytania oraz udzielamy wstępnych informacji o przebiegu serwisowania.


2.     Dostarczenie urządzenia


Po zgłoszeniu trzeba przekazać urządzenie naszym serwisantom. W tym celu należy zgłosić się osobiście do siedziby firmy lub wysłać  za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Koszty transportu są zawarte w zakładce „ Zwrot i reklamacje”


3.     Diagnoza


Po precyzyjnym zdiagnozowaniu urządzenia kontaktujemy się z Państwem w celu przekazania szczegółowych informacji o przebiegu naprawy oraz przedstawiamy kosztorys.


4.     Naprawa urządzeń


Po zaakceptowaniu kosztów przystępujemy do naprawy. Następnie urządzenie jest ponownie testowane. W pełni sprawne urządzenie jest gotowe do odbioru, o czym informujemy telefonicznie lub mailowo. W przypadku wysyłki kurierskiej odsyłamy na wskazany adres w formularzu. Wraz z urządzeniem przekazujemy protokół z przeprowadzonej naprawy oraz ewentualny rachunek za usługę w postaci paragonu lub Faktury Vat .


5.     Odbiór sprzętu


·       Przed wysłaniem rachunek za naprawę musi być opłacony .
·       Cennik usług jest ustalany indywidualnie .
·       W przypadku samej diagnozy urządzenia koszt wynosi w przedziale 50-250 zł netto cena waha się ze względu na czas przeprowadzenia diagnozy , oraz urządzenia .

Formularz zwrotów i reklamacji

POBIERZ