Adres do zwrotu towaru :
FHU Bogusz
Ul. Wajdeloty 60
43-300 Bielsko-Biała
lub na adres email: sklep@bogusz-bls.pl
§1 Odstąpienie od umowy
Kupujący ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podawania przyczyn jest możliwe tylko, jeśli spełnione są następujące warunki: a) Kupujący przedstawi dokument sprzedaży (faktura VAT lub paragon), b) Gwarancja – jeśli taka została udzielona, musi zostać załączona, c) Produkt nie był używany, d) Towar musi być zwrócony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
W przypadku niespełnienia któregokolwiek z powyższych warunków, odstąpienie od umowy nie będzie możliwe.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w formie jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub wiadomość e-mail). W tytule wiadomości e-mail należy podać „Zwrot” oraz numer zamówienia. Kupujący może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu sprzedaży, co usprawnia proces zwrotu towaru, jednak nie jest to obowiązkowe.
W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwróci Kupującemu wszystkie otrzymane płatności (bez kosztów dostawy) nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwrotu towaru, pod warunkiem, że spełnia on warunki wymienione w § 1 pkt 2.
Zwrot płatności zostanie dokonany na wskazane przez Kupującego konto bankowe, z wyłączeniem kosztów dostawy.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Kupujący zobowiązany jest zwrócić towar (oraz wszelkie gratisy, jeśli takie były dołączone do produktu) na adres:
FHU Bogusz
ul. Wajdeloty 60
43-300 Bielsko-Biała
W przypadku braku możliwości zamówienia kuriera, istnieje możliwość skorzystania z transportu organizowanego przez Sprzedawcę, za dodatkową opłatą: a) Przesyłki do 30 kg – 20 zł brutto, b) Podnośniki Winntec – 70 zł brutto, c) Przesyłki paletowe do 400 kg – 185 zł brutto.
Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
§2 Reklamacje
W przypadku wystąpienia wady towaru, o której Konsument – kupujący nie został poinformowany zgodnie z § 6 ust. 12 Regulaminu sklepu.
W stosunku do Konsumentów kupujących towary używane, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeśli wada towaru zostanie stwierdzona przed upływem 7 dni od wydania rzeczy Konsumentowi.
Reklamacje należy składać pisemnie lub w formie elektronicznej, korzystając z dokumentu reklamacyjnego (do pobrania ze strony internetowej), który należy wysłać na adres:
FHU Bogusz
ul. Wajdeloty 60
43-300 Bielsko-Biała
lub na adres e-mail: sklep@bogusz-bls.pl
Z dopiskiem w tytule „Reklamacja” oraz numerem zamówienia.
W przypadku, gdy na towar została udzielona gwarancja, obowiązuje 12-miesięczna gwarancja od momentu zakupu, na podstawie której również można reklamować wadliwy towar. Informacja o udzielonej gwarancji jest zawarta w opisie towaru na stronie sklepu.
Gwarancja na sprzedawane urządzenia mechaniczne, takie jak wyważarki, montażownice i podnośniki, wynosi 12 miesięcy od momentu zakupu, chyba że producent postanowi inaczej. Reklamacja z tytułu rękojmi na te produkty nie przysługuje. W przypadku zakupu tych urządzeń, klient akceptuje powyższe warunki.
Czas naprawy urządzeń, zarówno gwarancyjnych, jak i odpłatnych, jest uzależniony od dostępności wyłącznie oryginalnych części zamiennych dostarczanych przez producenta. Na czas napraw gwarancyjnych oraz napraw wykonywanych odpłatnie nie udostępniamy urządzeń zastępczych, tym samym nie ponosimy odpowiedzialności za czas oczekiwania na naprawę urządzenia oraz za niemożność korzystania z urządzenia w okresie oczekiwania.
Sprzedawca zaleca, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawarte zostały wszelkie niezbędne informacje, takie jak numer zamówienia, opis wady oraz dokumentacja zdjęciowa (jeśli dotyczy).
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu, Kupujący powinien spisać protokół szkody w obecności kuriera. W przeciwnym razie reklamacja może zostać odrzucona. Należy niezwłocznie poinformować Sprzedawcę o takim zdarzeniu.
Reklamacje dotyczące funkcjonowania sklepu należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: sklep@bogusz-bls.pl.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji z tytułu rękojmi w terminie do 14 dni od jej otrzymania.